Regulamin zadatku w związku z planowaną wizytą w Lama Clinic Sp. Z O.O.
§ 1 Postanowienia ogólne i definicje
Niniejszy Regulamin zadatku uiszczanego w związku z zaplanowaną wizytą konsultacyjną lub zabiegiem określa zasady uiszczania, zwrotu i rozliczenia zadatku w związku z Rezerwacją wizyty lekarskiej w podmiocie leczniczym „LAMA CLINIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ”, 02-703 Warszawa, ul. Bukowińska 2 lok. U9, NIP: 5214065844, REGON: 528368659, wpisany do Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą prowadzonego przez Wojewodę Mazowieckiego, nr księgi rejestrowej: 000000275769 (dalej jako „LAMA CLINIC”).
Przez użyte w Regulaminie słowa pisane dużą literą, bez względu czy zostały zapisane w liczbie mnogiej lub pojedynczej, rozumie się odpowiednio:
Klinika – zakład leczniczy rozumiany, który jest podmiotem udzielającym świadczeń zdrowotnych i jest prowadzony przez podmiot leczniczy „LAMA CLINIC”;
Pacjent – oznacza osobę zwracającą się do Kliniki o udzielenie świadczeń zdrowotnych lub korzystającą ze świadczeń zdrowotnych udzielanych przez Klinikę lub reprezentanta tej osoby;
Regulamin – oznacza niniejszy regulamin;
Rezerwacja – oznacza datę i godzinę wizyty Pacjenta w Klinice związanej z konsultacją lub udzielaniem innych świadczeń zdrowotnych ustaloną między Pacjentem a Kliniką;
Strona – oznacza Pacjenta lub Klinikę;
Zadatek – oznacza należność pieniężną uiszczaną przez Pacjenta na rzecz Kliniki w ramach potwierdzenia Rezerwacji wpłacona na konto: LAMA CLINIC SP. Z O.O., Santander Bank Polska S.A. 56 1090 2590 0000 0001 5784 9611
§ 2 Rezerwacja i jej potwierdzenie. Wpłata Zadatku
W celu dokonania Rezerwacji Pacjent kontaktuje się z Kliniką w formie: